חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה

חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה | נטוורקינג לנשות עסקים | האוסחדרי ישיבות להשכרה לפי שעה

אם יש לכם ישיבה חשובה, פרזנטציה למשקיעים או פגישה עם לקוחות ואתם רוצים להיפגש בחדר ישיבות מושקע, מטופח ומרשים עם קפה איכותי, כיבוד טעים, כוס יין טוב, אזור נוח להגעה וחנייה קרובה. בקיצור... כל מה שצריך. אז אתם מוזמנים להכיר את ההאוס ברמת השרון, המתחם המושלם עבורכם שמציע חדר ישיבות להשכרה לפי שעה עם שילוב מושלם של גמישות, יוקרה ונוחות.

גמישות

ההאוס מציע מתחם משרדים יוקרתי המאפשר סביבה נוחה ופורה לכם, לעובדים שלכם וללקוחות שלכם ומסייע לכם לחסוך בעלויות וליהנות מכל היתרונות במחיר נמוך ובמדיניות השכרה גמישה ביותר, לפי שעה, יום או תקופה ארוכה יותר. במתחם המעוצב והמטופח תמצאו את כל שירותי המשרד שאתם צריכים: חדרי ישיבות, לאונג' מפנק וסביבת עבודה אורבנית, מרוהטת, מאובזרת ונוחה. וכמובן, מטבח מטופח, ספרייה, מרפסת שמש מרווחת ועוד.

 

יוקרה

ההאוס ברמת השרון מציע מתחם משרדים יוקרתי במיוחד ובו שירות ייחודי של חדר ישיבות להשכרה לפי שעה. חדרי הישיבות במתחם הינם בגדלים משתנים ומצטיינים בעיצוב יוקרתי, נעים, מושקע ומאובזר. אתם והאורחים שלכם מוזמנים ליהנות בפגישה מיין איכותי, קפה טוב או כוס תה חמימה. הכל בכדי שתוכלו להיפגש באווירה נעימה, מטופחת ורגועה.

 

נוחות

כשאתם טסים לחו"ל אתם לא קונים מטוס. אנחנו מאמינים בתפיסה של חיסכון בטרחה של איתור משרד, הקמה, שיפוץ, רכישת ריהוט וציוד וחיסכון אמיתי בהשקעה כלכלית ובזמן של ניהול ותפעול משרד. כך, אתם יכולים להתרכז בליבה העסקית שלכם והטרחה ועלויות התפעול הן לחלוטין לא עליכם. לכם נשאר רק ליהנות ממשרדים מטופחים וחדרי ישיבות מתי שאתם רוצים, לארח כמה אנשים שצריך והכל תוך חיסכון דרמטי בעלויות.

 

למה לשלם כשלא צריך

השכרת חדר ישיבות להשכרה לפי שעה, מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות של אירוח מושלם בלי לשלם סתם. כך מנהלים נכון זמן ומשאבים, מה שצריך ומתי שצריך בלי הוצאות מיותרות. בואו ליהנות מחדר ישיבות להשכרה לפי שעה באיכות הגבוהה ביותר בהאוס.

 

אתם מוזמנים לבוא ולהיפגש אצלנו... בהאוס

house logo תאמו סיור
חייגו: 054-7780777
רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פנייתכם כאן
house logo תאמו סיור
חייגו: 054-7780777
רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פנייתכם כאן