חללי עבודה משותפים

 

לעבוד במאה העשרים ואחת

חללי עבודה משותפים הם אורח החיים והעבודה החדשים ומהווים את אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות בתחום התעסוקה. לעבודה במתחמים אלו יתרונות רבים ולכן ניתן למצוא במתחמים השונים עובדים זה לצד זה פרילאנסים, שכירים, סטארטאפיסטים, חברות קטנות, עמותות ועוד. המגמה הולכת וצוברת תאוצה בערים הגדולות בעולם והגיעה גם לישראל. בארץ, הוקמו חללי עבודה משותפים רבים, ביניהם: וויוורק - WeWork, מרקספייס - Merkspace, מיינדספייס - Mindspace, ריג'ס - Regus, מיקסר בגני התערוכה - MIXER, האבז - hubz  ועוד. אולם, כל החללים בנויים על קונספט די אחיד ושונה משמעותית מהקונספט של חללי העבודה המשותפים בהאוס. 

היום עובדים אחרת... 

שוק העבודה משתנה, הצרכים שלנו גדלים והיום רובנו עובדים אחרת. פרילאנסרים, עצמאים, שכירים, סטארטאפיסטים, חברות קטנות וחברות בהליכי צמיחה עובדים זה לצד זה בחללי עבודה משותפים. 

 

כי אנחנו מאמינים בך

כי ההאוס חזונו והאג'נדה העיקרית המקודמת בו היא קידום והגדלת מערך הנשים בעסקים. כי אנחנו מאמינים ביכולת נשית, עצמאית, פורצת דרך ובשוויון. מתוך הצורך הזה, עיצבנו ובנינו מקום שמבין ומכוון לצרכים שלך. סביבה מטופחת, מאתגרת, מצויידת, חכמה, עם כל מגוון השירותים ומדויקת, באווירה רגועה והשראתית שתסייע לנו להיות מי שאנחנו ולפרוץ דרכים חדשות עבורנו.   

 

חללי עבודה משותפים - רק יתרונות

לעבודה בחללי עבודה משותפים יתרונות רבים: מרחבי עבודה משותפים עם פתרונות עסקיים וסביבת עבודה מקצועית שמתאימה לעסקים בכל גודל ולכל תקציב, חיסכון בעלויות הקמה, חיסכון בזמן ובמשאבים של ניהול ותפעול משרד. בנוסף, חללים אלו יוצרים גמישות מירבית מכיוון שניתן בכל עת להוסיף ולצמצם מרחבי עבודה בהתאמה לצרכים הנוכחיים ולדרישות העתידיות והכי חשוב עמיתים לדרך ממקצועות שונים שמסייעים אחד לשני, מייצרים נטוורקינג עסקי והופכים לקהילה. 

 

האוס - חללי עבודה משותפים עם אג'נדה

ההאוס מאופיין באווירה קהילתית, תוססת, מעוצבת בקפידה, המשלבת בתוכה סביבת עבודה שקטה אל מול סביבת עבודה אינטנסיבית. במתחם תיהנו מאירועים, נטוורקינג, MEET'ים, הרצאות, חדרי ישיבות ייעודיים והיכרות עם אנשים כמוך וכאלה השונים ממך. בנוסף, אנו דואגים לתמיכה וליווי עסקי, לנטוורקינג ולמתן מענה למגוון צרכים עסקיים. 

 

חללי עבודה משותפים בהאוס...

אנחנו יודעים ומאמינים שמגיע לך יותר. לכן הקמנו את ההאוס עבורך, מתחם משרדים יוקרתי המאפשר סביבה נוחה ומפרה לך, לעובדים שלך וללקוחות שלך. מדוייק, מעוצב ומותאם בדיוק עבורך ותוך מתן מענה לצרכים שלך. ככה בדיוק תכננו את ההאוס חללי עבודה משותפים. מגוון חללי עבודה משותפים שחושבים עליך, על הרצונות שלך, על הצרכים שלך, על יום העבודה שלך, על הפגישות שלך ועל כלל המשימות שעומדות בפנייך. מתחם בו תוכלי לשכור שולחן בחללי עבודה משותפים או משרד פרטי. הכל מתוך הבנה שאת צריכה מקום משלך. רגוע, השראתי ומקצועי, באווירה חברותית, שמחה ומאפשרת, עם חברות לדרך.

 

גמישות מירבית

השיטה של חללי עבודה משותפים מאפשרת לך לעבוד בדיוק לפי הצרכים המשתנים שלכם: לשכור את החלל שהכי מתאים לך, להגדיל או להקטין אותו וליהנות מסביבת עבודה מטופחת, דינמית, מאפשרת, תומכת ומעוררת השראה. כמו כן, ניתן להתאים את השינויים בארגון שלכם לגודל הנדרש, לפי תקופות, כמות העובדים, כמות הפגישות או שינויים ארגוניים ותפעוליים אחרים. הנכם מוזמנים לתאם עם הצוות שלנו פגישת היכרות והתאמת החלל לצרכים הייחודיים שלכם.

 

חללי עבודה משותפים  

חללי עבודה משותפים הם המקום הנכון ביותר עבור יזמים ועסקים. חללים אלו מאפשרים לכם לפגוש אנשים דומים ולשתף פעולה, להחליף רעיונות וליהנות מסביבת עבודה פורייה ומאפשרת. בהאוס ברמת השרון מחכה לכם סביבת עבודה מטופחת, גמישה וייחודית שכוללת מלבד איזורי עבודה נוחים ומפנקים גם נטוורקינג, סדנאות מקצועיות, אירועים, הרצאות ומפגשים חברתיים.  

 

גמישות מרבית עבורכם

חללי עבודה משותפים, בניגוד למשרדים בהשכרה חודשית, גמישים הרבה יותר עבור השוכרים. בין אם אתם מעוניינים בשכירות שעתית, יומית או שבועית, הכול יהיה אפשרי לחלוטין. גמישות זו מאפשרת התאמה מדוייקת לצרכים, ללא בזבוז כספים מיותרים על תשלום שכירות קבועה של חללים לא נחוצים. ישיבות צוות, פגישות עבודה, קליטת עובדים חדשים, כל אלו אפשריים בקלות ובמהירות ובתשלום מדוייק בהתאמה לצרכים המשתנים שלכם.

 

עיצוב חללי עבודה משותפים 

חללי עבודה משותפים בסטנדרטים של ההאוס ברמת השרון כוללים עיצוב מרווח, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות, משרדים אישיים להשכרה וחללים להשכרה. בנוסף, בהאוס מחכה לכם מרפסת שמש רחבה, ספרייה מרשימה וכל מה שצריך על מנת להפוך את העבודה לאפקטיבית נוחה ופורייה. אתם יכולים ומוזמנים לארח לקוחות עם כוס קפה או יין איכותי בחלל מטופח וליהנות משירות של חמישה כוכבים. 

 

יתרון כלכלי וחיסכון משמעותי 

ההאוס מאפשר לכם להימנע מהצורך לשכור משרד פרטי, לשפץ אותו, לרהט ולהתאים אותו לצורכי העבודה שלכם ובכך לצמצם באופן משמעותי את הוצאות העסק החודשיות ולהתמקד בליבה העסקית שלכם. בנוסף, תחסכו את כל העיסוק בשמירה ותיחזוק המשרד, הניקיון, רכישת הציוד וכל המעמסה הכרוכה בתפעול שוטף של משרדים. 

 

האוס - חללי עבודה ברמת השרון

ההאוס תוכנן לפרטי פרטים עם חשיבה והתייחסות לכל הפרטים הקטנים על מנת להבטיח שהם יענו על הצרכים שלכם. עומדים לרשותכם חללי עבודה משותפים מרווחים במיוחד, עיצוב מרשים, רהיטים מפנקים, מטבח מטופח, סביבה נעימה ומעצימה, מחיר הוגן, מיקום מעולה וחנייה צמודה וכל מה שצריך בכדי שתוכלו להצליח. אנחנו מחכים לכם בהאוס.

 

אתם מוזמנים להגיע לפגישת היכרות לא מחייבת ולראות את המשרדים החדשים שלכם.

 

חללי עבודה משותפים | האוס רמת השרון

house logo תאמו סיור
חייגו: 054-7780777
רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פנייתכם כאן
house logo תאמו סיור
חייגו: 054-7780777
רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פנייתכם כאן